Ahad, 11 Januari 2009

kebenaran yang tersembunyi di sebalik berita.

Assalamualaikum.

kini saya terpaksa melakukan update di cc berdekatan. Namun perkara yang ingin saya kongsikan adalah sangat penting dan serius.

semalam Khatib yang juga merupakan dean kuliyah Syariah di universiti saya membocorkan beberapa rahsia pakatan jahat Yahudi dan arab sekular. Pertama kali saya menangis dalam khutbah jumaat seumur hidup saya. sehingga kini hati ini sebak bukan kerana sedih tetapi geram di tipu.

Sebenarnya sebelum peperangan dilancarkan Israel telah melakukan beberapa perjumpaan penting dengan pemimpin dunia. Antaranya Blair dan Pemimpin dunia arab. dalam laporan di akhbar yahudi yang saya lupa namanya melaporkan bahawa peperangan ini sengaja dilancarkan dan matlamat utamanya memansuhkan kewujudan HAMAS dari tanah arab.

Perkara ini telah dipersetujui Israel dan juga negara negara arab. Ini menjelaskan kenapa sempadan Rafah ditutup rapat. Ini juga menjelaskan kenapa arab tidak menghulur bantuan ketenteraan. Arab sebenarnya berlakon dengan ucapan ucapan politik menyatakan simpati pada bangsa Palestin sedang mereka menjual nyawa bangsa Palestin pada Israel dengan harga yang mahal iaitu maruah mereka.

Husni Mubarak menyatakan " sesungguhnya darah rakyat Palestin bukanlah Murah." ini bermakna perniagaan sedang berlaku. Munafik inilah yang kini sedang meletupkan terowong2 rahsia HAMAS di Rafah. Pembiayaan peletupan terowong2 ini adalah di bawah tanggungan Amerika. Israel hanyalah kambing hitam dunia Arab dalam menghapuskan pengaruh Islam Harakiy yang dipelopori oleh Ikhwan dan penubuhan HAMAS.

Sebenarnya HAMAS dikepung oleh ular-ular yang mematuk luar dan dalam. Mesir kini dijanjikan pengaruh politik terkuat oleh barat. Inilah yang dikatan harga mahal yang mereka raih dari penjualan nyawa bangsa Palestin di Ghazzah.

PBB diperalatkan oleh Israel bagi tujuan penghapusan etnik. Kita mengkritik PBB yang kononnya lemah dan lembik dalam menghadapi Israel sebenarnya mereka bersekongkol dengan Israelk dalam menghabisi pelapis mujahidin Palestin. Wanita dan kanak-kanak dihimpun oleh PBB dalam bangunan mereka kemudian Yahudi akan mengebom bangunan itu. INilah yang berlaku di Ghazzah sebenarnya.

Bukti logik pada penghapusan etnik adalah pembunuhan kanak kanak. Israel mengakui itu adalah kesilapan tentera mereka dalam tembakan rambang sebenarnya kalau kita perhatikan rata-rata kanak-kanak yang mati adalah menerima tembakan sniper. HeadShot bukanlah hasil dari tembakan rawak tetapi adalah sasaran tepat yang dilakukan yahudi.

Sekarang ini saya menyimpulkan bahawa sasaran Yahudi di Ghazzah 2. 1 propaganda untuk menyatakan kewujudan HAMAS menghalang perdamaian. @ penghapusan saksi penting peranan HAMAS dan kekejaman Israel iaitu genocide. Masalahnya sekarang kita tiada daulah.

Apa yang kita boleh lakukan adalah kembali kepada Islam dan menentang sebarang sistem selain Islam. Katakan tidak pada demokrasi, pada badan-badan dunia. Boikot semua produk yahudi dan Amerika. Yakinlah yang buta hanayalah penguasa dunia arab bukan rakyatnya. Sama sahaja di mana mana Kuasa membutakan hati dan Iman.

ramai bertanya saya apakah sejarah sebenar pertelingkahan Israel Palestin untuk rujukan sila baca sini.

saya menyeru umat Islam membacakan ayat 48 dari surah al Fath. Baca ayat ini dan bincangkan penafsirannya.

Sampai di sini dahulu untuk kali ini.

fwd : umaq-eiman

0 comments:

Pelawat

Load Counter

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP